Domet oz. maksimalna prevožena razdalja je tovarniško specificirana pod naslednjimi pogoji:
- teža voznika max. 75kg
- vožnja pri temperaturi 25°C
- vožnja po ravni cesti po gladkem asvaltu v brezveterju
- konstantna vožnja v načinu D (drive) max. 15km/h
Baterija, maksimalna razdalja in najvišja možna hitrost:
Močnejša kot je baterija, večjo razdaljo se lahko prevozi. Kot vidimo ima starejši model M365 PRO najmočnejšo baterijo, zaradi tega razvije tudi višjo hitrost, če skiro shekamo in umaknemo blokado hitrosti. Večja moč pomeni tudi hitrejšo vožnjo v klanec.
Izboljšave skirojev od 1 do 3 generacije:
V tabeli so predstavljene tri serije električnih skirojev in sicer, prva serija M365 in M365 PRO, kjer model M365 nima števca hitrosti ampak samo indikator baterije izražen v 4-ih lučkah in kaže le, koliko avtonomije ima še baterija. Na voljo v črni in beli barvi.
Sledi 2 serija Essential, S1 in PRO2, kjer je elektronika glavne matične plošče malce bolj ojačana, ima tudi boljšo zaščito baterije (skiro se hitreje izklopi in v bateriji pusti več energije, kar pomeni, da lahko dlje časa stoji, brez da se ga uporablja), ojačan je tudi zadnji blatnik s stranskima podpornima nosilcema, malce drugačna in večja je tudi zadnja luč, spredaj pa ima dodan beli odsevnik. Na voljo le v črni barvi.
Tretja serija pa je za enkrat na voljo le v modelu MI3, ki je po moči podoben S1, ima pa precej izboljšano elektroniko, bolj ojačano, še večjo zaščito baterije proti izpraznjenju (preveč izpraznjena baterija se kvari). Ima tudi inteligentni sistem BMS pete generacije, ki poskrbi, da če skiro ni v uporabi več kot 10 dni samodejno preklopi v način mirovanja, s tem pa zaščiti baterijo in podaljša njeno življenjsko dobo. Ima tudi boljšo zadnjo zavoro (zavorni ploščici simultano pritiskata na disk), ter izboljšan preklopni del na krmilu, ki omogoča še lažje zlaganje skiroja in varnejšo vožnjo. Novost je zaslon združen v celoto, kar je lepšega videza, kot pri predhodnjikih. Na voljo pa je v črni in sivi barvi.